1. aprill - ülemaailmne naljapäev


Selle piruka küpsetasin telerist saadud retsepti järgi.
Olen ammu öelnud, et tuleb osta uus teler.

...

Pöördub mees müüja poole:
“Andke mulle 400g juustu… Ja lõigake: 200g vasakult paremale ja siis 200g paremalt vasakule…”
Müüja vaatab mehele otsa ja teatab:
“Te olete politseinik!”
“Jah – aga kuidas Te ära arvasite?”
“Teil on vorm ju seljas…”

...

Linnapea abikaasa, kes korraldas väikelinna eliidile piduliku õhtusöögi, kohtas hiljem tänaval kohalikku arsti:
“Doktor, kahju, et te ei saanud eile mu juurde õhtusöögile tulla. Mul oleks väga hea meel teid näha olnud.”
“Aga nüüd on mul hea meel – minu poole pöördus 4 teie külalist...”

...

“Ahhoi, kelner, kelner…!”
“Mis paganama kelner?! See siin on tudengisöökla!”
“Aitäh teatamast… Tudeng, tudeng!”

...

Kuidas Politseinik kilukonservi avab?
Peksab relvaga vastu konservi ja karjub: "Avage, siin politsei!"

...

Mees tellib baaris klaasi viskit. Baarman paneb klaasi letile ja seal istuv papagoi ajab saba kohevile ja kakas mehe viskiklaasi. Mees kutsub baarmani ja ütleb:
"Teate, selline lugu, et papagoi sittus viskiklaasi."
Baarman kostab selle peale, et tema ei tea midagi, see on klaverimängija papagoi ja minge seletage temaga. Mees läheb siis klaverimängija juurde ja räägib, selline lugu, et teie papagoi kakas mulle viskiklaasi. Klaverimängija mõtleb natuke ja ütleb:
"Sellist lugu ma nüüd küll ei tea, aga te vilistage ette, ma proovin kuulmise järgi mängida."

...

Mees tellib restoranis prae ja klaasikese veini.
Kelner: Kas punast või valget?
Ükskõik, olen värvipime ...

...

Klient kelnerile:
"Kelner! Minu seenesupis pole ühtki seent!"
Kelner seepeale:
"Tõsi ka vä? Aga kas siis Aleksandrikoogis on mõni Aleksander?"

...

Kaks piimapakki omavahel:
Kuidas sul läheb?
Mul on hapu olemine.

...

Täna ei saa sa toidu üle nuriseda, teatab naine koju jõudnud mehele.
Kuidas nii?
Ma ei teinudki täna süüa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar