Uue “õllelähedase” joogikategooria loojana usub Saku, et mõdust saab selle aasta uudisjook. Esialgsel hinnagul võiks nõudlus pikkade traditsioonidega toote järgi suvisel perioodil küündida poole miljoni liitrini.
„Mõdu on kõikide kääritatud jookide kuningas,“ ütles Saku Õlletehase turundusdirektor Kadri Ärm. “Kui sajandeid tagasi oli mõdu mee kalli hinna tõttu lihtrahvale kättesaamatu, siis nüüd on see tänu Saku joogimeistritele täies uhkuses kõigi eestimaalaste ees.“„Ühtlasi on mõdu vastus neile, kes ütlevad, et Eestis pole õllekultuuri. Otse vastupidi - mõdu on tõestus sellest, et Eesti joogikultuuri ajalooline tarkus on säilinud ja tänane tipptasemel tootearendus lisanud sellele veel viimase lihvi,“ ütles Ärm.
Mõdu on toodetud Sakus ka eelmise sajandi kahekümnendatel ja kolmekümnendatel aastatel. Uue Mõdu tootmisel on kasutatud ajalooliselt säilinud andmeid ja püütud maailma erinevate mõduretseptide hulgast leida see autentne Eesti mõdu, mille tähtsaimaks komponendiks on mesi.
Mõdu on traditsiooniline mesise mekiga jook, mis on saadaval nii 0,5 l klaaspudelis kui ka mugavas 1,0 l plastpudelis ning maksab kauplustes vastavalt 0,85 ja 1,65 eurot.allikas: toiduliit.ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar