Samuti on pääsukesemärgi mõju ostuotsusele Eestis kasutatavatest toidumärgistest kõige suurem. 46% vastajate kinnitusel mõjutab Tunnustatud Eesti Maitse pääsukesemärk tarbija ostuotsust. 32% vastajate ostuotsust mõjutab Tunnustatud Maitse ristikumärk.
Tunnustatud Eesti Maitse pääsukesemärk näitab toote kõrget kvaliteeti ja toote põhitooraine Eestimaist päritolu. Tunnustatud Maitse ristikumärk näitab toote kõrget kvaliteeti. Mõlema märgi puhul kontrollivad toodete kvaliteeti sõltumatud toidueksperdid pimetestil.Küsitlus viidi Põllumajandusministeeriumi tellimusel Eesti Konjunktuuriinstituudi poolt läbi 26. jaanuarist kuni 21. veebruarini 2011. Küsitlusele vastas 1016 inimest.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar